Fredagskoma

Lyssnar på Oskar Linnros - Genom Eld.

Ett glas vitt i handen och bekymren på hyllan.
Helgen är full med löften. T jagar imorgon och jag ska kanske träffa Papi och familjen. Han är bättre sägs det, men jag tvekar tills jag sett det med egna ögon. För att förhindra besvikelse. Sedan blir det bio imorgonkväll; Black Swan. Troligen. Träckprov för ponniesarna på söndag (är med i ett SVA projekt där vi kollar nivåerna av mask i hästarnas bajs. bra men inte jätteroligt att plocka hästbajs i påsar). Hinner säkert fröså tagetis och fota lite också. Kanske bygga en ny drivbänk för sallad, rädisor och annat också. Om jag har lust. Det är så planen ser ut. Jag har oftast en plan även om den aldrig håller. Därför finns reservplaner och backups. haha.

Nu återgår jag till fredagskoman. Så som det ibland kan bli efter en tuff jobbvecka. Chill i soffan med en bra film (eller ja, idag blir det serie). Pausade nu för bloggande och nattning av hästapållarna! <3

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0