livet en bra dag

Idag har följande BRA saker hänt:

* Redovisning med acceptabelt resultat

* Godkänt på matematiktentan (hämtade ut denna idag)

* Köpte ny(begagnad) bil igår <3 En röd blev det

* Fotograferat

* Kläckningen av kycklingarna har påbörjats!

Detta i kombination med halvdagsledigt, nyinköpt lavendel från granngården och hemmalagade köttbullar (som T just står och steker) gör den här dagen överlägset bra gentemot väldigt många andra dagar.

Därför får ni här lite glädjande försommarbilder som jag fotograferat idag!

 
Cleo solar på verandan


Kaninbebis


Nyfikna hästapållar! Blenda och Nice


Jag som aldrig skulle ha en ford på min gård...

Iaf igår var en riktigt dryg dag. Först jobb som vanligt på lilla förskolan, sedan kom T och så åkte vi och köpte bilen. :) Vi åkte vilse ett dussin gånger, bilfirman kunde inte vaska fram någon som visste var de låg och knappt heller någon som begripligt kunde göra sig förstådd på svenska. :/
Summan av kademumman var iaf att vi 23.30 ungefär igår kom hem. Så imorse var jag galet trött men en bil rikare. thats nice!

Nu ska jag återgå till matlagningen. Imorgon kommer mami hit så det gäller att hinna dammsuga också innan det blir natt. :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0