måndagsdag

Idag var det jobb som gällde. Förskolan med andra ord. Måndagsdag. Lite långsamt, mycket kaffe, avdelningsplanering. Liten utflykt med en kollega ljusade dock upp dagen, vi åkte runt och kikade på området i syfte att hitta lämpliga utflyktsmål för oss med barnen. :)

Igår blev det ännu mer bilbesvikelse. Åkte runt hela dagen och tittade på "fina" bilar som när vi kom fram visade sig vara trasiga, sönderrostade eller krockade. Jo, ett par med spräckt framruta också. Inte så lovande. Den lilla blå bilen blev det inget med. Har hittat en liten vit (samma variant) men jag vågar inte ringa. Orkar inte med mer besvikelser. Dessutom står den långt bort, så jag hinner inte åka idag.

T är på något slags vägmöte ikväll. Jag skulle också gått, men orkade inte (dåligt, men han är ju där så jag får ju ta del av alltsammans iaf!

I övrigt inte mycket nytt. Kaninungarna växer så det knakar. Hästarna äter massa gräs och blir tjocka(re). Katterna och hästarna ska avmaskas nu snart. Växthusbygget står stilla.

Imorgon blir det mer jobb på förskolan.

Thats it.

.
En liten kaninskrutt som diar mamma Nikita. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0