arbetspaus

Idag är det jobb som gäller för mig!
Storbarnsavdelningen vilket resulterade i skogspromenad på förmiddagen, kyckling till lunch och nu pyssel en stund för att sedan gå ut och leka. men som Marja skulle sagt "barn leker inte bara". Leken blir en återkonstruktion av verkligheten. Det är så härligt att se hur mycket "mina" barn från förra terminen utvecklats och utvecklas. Härlig!

Dessutom är det mysdag idag = mjukisbyxor och munktröja. Love it! <3

Ikväll blir det antagligen plugg med Ida. Har inte fått något exakt svar, men jag tar det lite som det kommer. Just nu har jag ju rast på jobbet bara... Slutar strax efter fyra... Helt okej tid också! :)

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0