bestyr i stan

Idag har jag haft ännu en VFU-dag på min praktikförskola. Jag har fått nya uppslag och vinklar, idéer till aktiviteter och annat roligt! Dessutom kommer jag jättebra överens med min handledare och arbetslaget vilket såklart är guld! :)

Just i detta nu arbetar jag med studieplanen, därefter blir det till att åka på taximission och hämta o köra hem mami från jobbet. Hämta upp en tröja jag glömde där och sedan hit till CK´s place igen.

Ikväll blir det nog mest plugg skulle jag gissa. Måste börja få koll på uppgifterna, planera tiden och göra lite planeringar. Sjukt mycket att göra just nu! Kan tänkas att jag fått en date med Ida torsdag kväll! Hoppas hoppas! Plugg varvat med vin och skratt brukar vara en oslagbar kombination! ;) haha

Måste styra upp nya bilder till bloggen också.. hrmm.. kanske ett helgmission för mig?

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0