gränbyfika

Det har inte hunnit hända så mycket sedan senaste inlägget. Det blev en långkaffe på gränby centrum för drygt en timme sedan. Prata strunt och bara fredagshänga. Lite fönstershopping, men inget som blev inhandlat. Sedan hämtade jag mami och körde henne till hennes bil bortanför fyrishov. Åkte hem, lyssnar på musik och umgås med syster A som målar naglarna..

Ikväll blir det kanske lugn hemmakväll, men det är lockande att Hanna mfl. ska ut. Funderar dock på att köra (vara nykter) isf så jag är pigg o fräsch till imorgon. Behöver sova en del också känner jag. Nästa vecka blir krävande så.. blir det ingen sömn imorgon så kanske dethär är min enda chans? haha

Mami o Papi är och handlar på citygross. Snart kommer de hem och då ska vi styra upp middag.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0