humor

Jag rensade och sorterade upp min hotmail. Det blev därmed tomt. "Nej du har inga vänner" tycks en tom inkorg på hotmail skrika och det måste ju påpekas:

"Oj, din inkorg är verkligen tom! (Du vet väl att du kan ta emot meddelanden från andra e-postkonton?)"

Galet!

Nu är det 2 ½ men som gäller.

Tråkiga inlägg. Förlåt mig. Jag kan inte ens skylla på att jag har mycket i huvudet, fastän det säkert är sanningen. Jag har helt enkelt dålig inspiration att göra fantasifulla inlägg. Finns ju en verklighet bakom bloggen också. Även om man börjar undra ibland i detta internetfokuserade samhälle.

Imorgon ska jag upp tidigt. klockan 7-8 typ. Ta bilen till praktiken. Leka med barnen hela dagen och sedan ragga upp småmynt (alltså se till att växla så jag får mynt) eftersom det inte funkar med kort i parkeringsautomaten här utanför. :/ Så nu ska jag roa mig med att sortera lite kläder och sedan blir det sängen för mig.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0