lever

Jodå, jag lever idag också.

Hur gick den här bloggen från lantliv till partylogg? haha

Igår blev galet. Först drickspel med brudarna, sedan långpromenad (åt fel håll?) till en förfest, till whiteclub för att sedan hamna på saluhallen. Alla jag mötte igår hette Emil, och Sara har en massa bilder och inspelningar på när jag o Sanna dansar. :P Tjena lyfte upp mig och snurrade runt runt runt. Sedan hade jag knappt koll på vad som var upp och ner. I samma lokal där jag o mami brukar äta på våra lunchdejter. Galenskap! Sara höll reda på mig, vi köade för att få ut jackorna skitlänge, sedan gick vi ner mot stan. Haffade en taxi och kom hem tillsist. Klockan var tre...

Idag blir det ingen bilkörning för mig. Sara står och diskar <3 jag sitter i soffan. Seg och med huvudet i en storlek för liten... hrmm.. man får skylla sig själv. Lyckades ha sönder tjejernas betjänt i hallen också. den ska gå att snurra ihop, men skårorna är försvunna. Vad hände?

Så lite städning, men mest soffhäng blir dagens missions.

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0