living my life

Idag har jag haft flow på praktiken. Allt har varit härligt och jag har fått ta ansvar för flera egna aktiviteter för halva gruppen. Inget ovanligt när jag jobbar, men roligt att få den friheten efter två dagar med nya barn o personal i en verksamhet där jag ses som studerande. Fick bra handledning och feedback också. :)

Åkte över till "min" förskola också, där jag jobbar alltså. Alla barn och pedagoger mötte med öppna armar och glädje. Vem gillar inte positiv uppmärksamhet? Bestämde med personalansvarig att jag ska jobba imorgon. Sedan är det praktik igen på fredag! Mycket förskola nu alltså! Men det gör ju ingenting, för det är grymt härligt!

Fint väder har det varit också, så vi har varit ute. Haft mini-röris, letat skatter och hoppar i lövhögar! Där kan vi prata jobb som ger mer livskvalité!

Strax ska jag och Sara på shoppingrunda. Ny vinteroverall, regnställ och micro står på schemat. Laddare eller ny telefon till mig är nog tvunget också... Min telefon laddade ur igår och jag kan inte hitta laddaren. Vad gör man när man är helt onåbar? Jag får lite panik eftersom mitt sociala liv utgår från att jag har telefon. Facebook finns ju, men hur roligt är det att behöva sitta vid en dator hela tiden? Jaja, måste styra upp dethär nu iaf. En dag till utan telefon funkar inte...

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0