måndagsmys

Här myser vi hela veckan runt. :)

Just nu sitter vi och kikar på "Pengarna på bordet", jag, Sara o Henric. men i pausen blir det "waterworld". Grymt knasigt dethär med tv program... :P Kul att jag och Sara hittade en kille vi båda tyckte var snygg - på tv - och att han visar sig vara gay när Sara googlar honom och hittar hans blogg. Inte helt okej även om han såklart får vara homosexuell hur mycket han vill. Kul också att han är född 90... Vart är världen påväg?

Ikväll blir det studier med fokus på dokumentstudien.

Ska nog gå och lägga mig tidigt också. Var sjukt trött imorse.. Kanske somna vid 21 kan vara en god idé? Jag är sugen på det iaf.

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0