onsdagskvällen

Igår var det utgång som gällde. Jag, Sara, Manne o Zara förfestade här hos Sara o Sanna. Manne var nykter o körde, vilket uppskattades av oss! :)

Vi åkte sedan till Bj, men det var bara barn där, frågan är om de ens fyllt 18? Inte kände man igen en enda människa heller. Nästan som i lördags. Minglade runt lite. Dansade. Tog det lugnt. Manne körde hem mig o Sara vid 2-tiden. Då kröp vi i säng o somnade i princip på sekunden. Vaknade o såg att syster A ringt vid kvart i 4... Hrmm.. då sov jag, Sorry!

Nu peppar vi för en dag späckad av föreläsningar. Ska promenera till Blåsenhus först bara. Och min vrist dunkar fortfarande. :( Nej, inget depp nu. Måste peppa om man ska orka en till heldag med föreläsningar..

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0