ooups

Okej, jag börjar med att säga sorry att jag inte bloggat på typ 2,5dag. För mycket att göra helt enkelt. Det har varit praktik åt höger och vänster, plugg med Ida torsdag-fredag utan internetuppkoppling. Sov där och kikade på film: Handen som gungar vaggan.

Anyway.

Igår var fredag, satt med rapporten om styrning och kontroll tillsammans med Ida hela dagen. Vi var så DUKTIGA!! Sedan åkte jag hit till lägenheten, men Sara var inte hemma.. :( Ensamt!

Styrde därmed upp middag på Riverside nere vid islandsbron med kusin och mami. Inget busskort och noll i saldo på telefon ledde till promenad genom hela stan ensam i regnet. Aningen ovärt. Reflexer hade kanske också varit att rekommendera. och kanske en aning lägre klackar. haha. Iaf så blev det middag, lammracks med potatiskaka och rödvinssås. Sydafrikanskt vin (min mami - " en sydafrikan är ju aldrig fel..."). Helt okej även om sevicen var under all kritik och vi fick vänta galet länge på maten. Vi flickor hade så mycket att prata om så tiden flöt på iaf! :P

Efter kaffet drog vi oss över bron och ån ner mot Flustret. Kul att mami hängde på också! lite otippat! Hängde på undervåningen (pensionärsavd?) en stund innan syster A, Blondaa och Heddan kom. Taggade till en aning. Mami åkte hem och vi gick upstairs. Där var det proppat med 18-åringar.. haha Mega Mystery Club (?) och det bjöds på spelning med Adrian Lux.

Träffade Hannow, Brutus-Emma, Ankan o Peppi blandannat. Dansade såklart, men var hemma vid två efter en liten taxiresa i all ensamhet. Tom lägenhet mötte mig.

Somnade nästan direkt.

Vaknade strax efter nio idag. Har hunnit med frukost och telefonsamtal med Hanna! <3 (som kanske kanske kanske kommer in och hänger lite med mig idag :) thihi ) Planen är att jag ska handla o hämta lite saker idag, men jag tror inte jag ska sätta mig bakom ratten riktigt ännu...

Vill passa på att önska grattis till Ted som fyller 24år idag och grattis till Sara och Henric som firar 1år och 7månader idag! <3

Funderar på att lägga mig i sängen en stund till......

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0