ovärt

Nog har ni allt redan läst om vad som hände imorse. Resterande av dagen blev en liten blandmix av sinnesstämningar och händelser. Börjar från att jag vid 10-tiden plockade upp brudarna Sara o Sanna på Blåsenhus för lunch och fönstershopping på Ikea. :)

Väl tillbaka på Blåsenhus så hann vi kika på uppgifterna en stund och sedan hade jag, Ida, Madde och vår grupp "kursintro för icke läskunniga". Dvs. vår kursledare gick igenom studiehandledningen (det som stod i dokumentet) och svarade på frågor ("öh.. jag kan inte svara på det"). Ovärt, så vi drog ut i korridoren och fortsatte strukturera kursen.

Föreläsning mellan 15 och 17. Långrandigt, även om det innehållsmässigt var givande. Det handlade om styrning och kontroll av skolan och förskolan. Rolig och trevlig föreläsare, vilket jag måste säga uppskattas!

Dock huvudvärk på minussidan.

Nu har taxibolaget Ida kört hem mami o papi o handlat o väntat medan papi skulle prata med någon gubbe i en cykelaffär (typ 20minuter...). Jag är trött, grinig och längtar efter sömn. Mami började med maten innan hon fick ett annat mission, jag trodde papi skulle ta över, men han gick o satte sig i vardagsrummet. Alltså kokar jag pasta nu.

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0