paj o studier

Idag var det praktik igen. 9-15 var jag där. Jag gick på utvecklingsmöte, lekte med trolldeg, åt pasta + kalkonpaprikasås(?), gick på "teater" och delade ut mellanmål. Helt okej dag. Liten aning seg i huvudet, och T R Ö T T, men det gick ju det också. Kaffe räddade dagen, sammanfattningsvis.

Nu har jag precis gjort ost o skinkpaj som står i ugnen. Håller på att strukturera upp min rapport om styrning, ledning och kontroll. Motivation tack? Kanske läge att börja läsa "Tio år efter skolreformen"? Bokade in möte med vår förskolechef på torsdag. :) Bra där!

Ikväll blir det nog lugnt. Sara ligger i soffan och läser dokumentstudien. Hon är för söt! <3

Undrar vad det är på tv ikväll?

Mitt humör går upp och ner. Just nu känns det som att jag är på kanten mot en dipp. Det finns liksom inte rum i kroppen för alla känslor. Jag vill bara gråta... och skrika. och bli liten. eller bara se framåt. Det är inte lika svårt som att leva i nuet. Verklighetsflykt?

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0