tråkigt

Idag är vi på Blåsenhus för seminariedag. Dvs. en heldag späckad med somvanligtvärdelösa moment som på schemat benämns som viktiga eller i värsta fall obligatoriska. Jag är allvarligt imponerad över att vi fortfarande tror att det ska komma något slags innehållsvärde ur sådana här spektakel. Det höll dock inte i sig så länge, just nu sitter vi istället i ett grupprum och pluggar. Ida är inne i något flow medan det står stilla mellan mina öron. Jobbigt läge...

Jag sov hos Ida inatt och vi pluggade och hade saftkalas. Faktiskt väldigt värt! :)

Blir dock äckligt förbannad på alla idioter som tror att de kan behandla mig som skit, men sedan ändå tro att de ska kunna avkräva mig en massa, typ att jag ska göra saker som gynnar dem. Tror nog att jag måste börja se över vilka människor som faktiskt ger energi istället för att ta.

Nu ska jag göra ett nytt försök med plugget...
Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0