utekväll

Igår var jag och Sara ut på Flustret. Där träffade vi många knasiga, roliga och trevliga människor. Galet mycket folk ute eftersom det var lönehelg, men vi kom ju in iaf.. :) Kom hem framåt halv fyra-tiden, med taxi. Somnade direkt.

Jag har ont i axlarna idag. Sovit fel?

Idag har jag o Sanna tittat på Breakfast at Tiffanys. Skulle blivit adventsfyrverkerier vid slottet, men pga vädret så blir det mest ingenting. Vi ska väl kanske masa oss iväg och köpa pepparkakor, ljus och hårfärg om en stund iaf. Men först blir det sen lunch: köttbullar och makaroner. :)

Mitt mission idag är dessutom att laga betjänten i hallen.. hrmm.. lätt hänt att den går i två bitar om man druckit lite mycket och ska få av sig stövlarna.

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0