3 Oktober 2011

Nu har jag duschat efter att ha varit ute och hoppat i lövhögar. Kameran var med, så det kommer absolut bilder! Jag lekte med hästarna också, även om de föredrog att beta det sista gröna som finns kvar.. I vilket fall så var det fint väder under tiden jag var ute och även om det inte är utan viss svårighet som man fotograferar sig själv, så blev det helt okej endå.

Dessutom har jag slipat lite på min "ansökan" eller vad man nu ska kalla det. Kom fram till att varje människa är mångfasetterad (no shit sherlock, säger ni nog säkert). Men hur ofta tänker man på allt man är egentligen? Jag hinner inte med reflektion över det så ofta. Men här ska ni få se vad jag kom fram till att jag är:


Sambo, Husägare, Pendlare, Student, Djurälskare, Hobbybonde, Hästägare, Vän, Naturvetare, Pedagog, Timvikarie, Föreningsaktiv, Bokmal, Granne, Odlingsentusiast, Kaninuppfödare, Bilägare, Körkortsinnehavare, Pelargontant, Amatörfotograf.

Förutom detta så kan jag köra traktor och är exemplariskt bra på att göra cheesecake.




Allt är jag. För en människa har inte enbart en sida.

Så nu har ni koll på det, vem jag är alltså. Men vilka är ni?
Det blir hemläxa för den som vågar och orkar.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Åsa

Söta bilder!! På fina Ida!

Jag är mamma, fru, arbetslös (typ), vän :)

2011-10-03 @ 20:41:49
URL: http://mammanasa.bloggplatsen.se/
Postat av: anonym <3

jag är flickvänn, sambo, syster, vän, student, vikarie, festprisse, latmask osv... Gissa vem jag är ;)

2011-10-04 @ 12:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0