besöksrekord igen!

Roligt, nu är det besöksrekord här igen! ;)

Jag ville påtala detta eftersom det lyfter. Jag finner mer motivation att blogga om någon känner det värt att läsa, även om jag bara skriver för min egen skull egentligen. haha Inte helt omöjligt att detta var dagens lögn. Jag skriver ju för alla som vill läsa också, annars hade jag satt lösenord på bloggen eller liknande.

Anyway,
Nu har jag lagat middag och ätit i all ensamhet. Innan dess packade jag kläder och hygienartiklar (tråkigt ord eller vad?) samt samlade ihop alla utekrukor och tömt dem på innehåll (typ växter + jord) inför vinterförvaringen. Inget superroligt jobb, men det ska ju likt förbaskat göras. Bilderna från kameran har hamnat på den externa hårddisken och livet har liksom rullat på som vanligt.

Ikväll ska papi´s bil tankas och vinterdäcken stuvas in i den inför avfärden mot Uppsala imorgon. Jag ska bada och ställa väskan vid ytterdörren så jag minns den imorgon. :)

Over And Out.



Kommentarer
Postat av: stina

Hej! Jag är ny här på din blogg och tycker att det verkar som en rolig blogg att följa. Kan inte du berätta lite mer om dig...vad är det du pluggar? Vad jobbar du med? Vart bor du?

2011-10-20 @ 20:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0