bra tidsplanering!

Jag sitter på jobbet, 15minuter "för tidig". Bra tidsplanering alltså! :)

Sov inte så bra inatt
. Slog igen ögonen strax efter ett, men sov dåligt och vaknade då och då, men det är nog inte jätteintressant att höra/veta.

Igår var jag i Uppsala och hade seminarium + föreläsning. Däremellan hann jag med att äta lunch med mami och kusin vitamin. Inte illa! Efter föreläsningen drog jag hem till mami och papi. Hängde med syster K, kusin och David. Vi filmade K´s engelskaföredrag till skolan, drack saft och pratade skit. Sedan åkte jag hem. Plockade upp T och körde till hans föräldrar. Henkis fyllde 50år så det firades med smörgåstårta! ;)

Nu måste jag dock dra mig iväg.

I eftermiddag blir det fotografering av Mixtra. :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: sariiis

haha sötnos! <3

2011-10-14 @ 09:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0