en regnig måndag

Idag är det måndag igen. Jag har dock vare sig skola eller jobb, så det blir bara lugnt hemma idag. Det är urtråkigt väder så jag tror inte jag tar mig ut i skogen heller... :/

Dessutom hade jag en äcklig liten fästing som satt sig på magen imorse. Hua! Första för i år, men det är en för mycket!

Jo, jag ska förbereda inför morgondagens arbetslagsträff. Och så ska jag skriva en ansökan.. thihi! Håller hemligt än så länge till vad. :P Sedan blir det svärmors gravade lax till lunch och hinner jag ska jag ta tag i den där garderoben som behöver rensas.. som jag hela tiden drar mig för att börja med. Tänk om jag inte får några kläder kvar?!

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0