en söndag hos Kristin

Idag har jag o T varit hos Kristin o ungarna mest hela dagen, eller iaf från lunch och framåt. Vi åt en underbar lunch med vildsvinskotlett, potatisgratäng och svampsås. Lyxlunch! Sedan blev det söndagsmys framför nya Pirates filmen. Mycket katthår i soffan dock så jag snörvlade på som en galning (kattallergi). Var med ut och mockade och tog in nykastrerade småhästarna, korna, hingsten och stoet + fölet. Mys! :)

Kom hem alldeles nyss och tog in mina ponniesar. Det regnar ju ute, så trots att det är plusgrader får de sova inne. Första natten denna höst. Men det är bara för att Blenda är så frusen av sig.

Nu är det inte mycket kvar av den här kvällen. Snart blir det sängdags för mig!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0