ensam.

Det blev inget återkommande igår. Jag orkade helt enkelt inte.. Vi låg i soffan och tittade på film och när den tog slut gick vi upp och somnade. T gick upp tidigt för att åka till skogen. Så nu sitter han väl någonstans bland alla granar och tallar med bössan i handen. Jaktträff. Det innebär att jag är ensam hemma.

Just nu så sitter jag mest och surfar runt utan specifika mål.

Höstbestyren skulle jag ju ta tag i idag. Har ju ifs smygstartat lite, men jaa... kanske börjar bli dags.

Note to myself:
* bär ut alla pelargoner ur växthuset
* se över och plantera om de som behöver ny jord + kruka
* vattna de ettåriga växter som bor i växthuset
* bär ut alla krukor från hyllan därinne
* se över vilka växter som kan/ska sparas
* röjj ut allt dött och halvdött växtmaterial ur växthuset
* bordet från källaren ska upp i gästrummet

Sedan kommer antagligen mami o papi ut. :)

Kramar


Bordet som just nu står i källaren! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0