försenat.

Jag sitter hemma hos mami o papi. Jag tänkte dra igenom dagen i korthet så ni får ett hum om vilken nivå jag är på idag:

Jag åkte in med papi´s bil till Uppsala.
Dissade vårdcentralen - hängde med syster A.
Åt lunch med mami o kusin.
Gick på obligatoriskt seminarie, gjorde bort mig men orkade inte bry mig.
Hängde kvar på Blåsenhus med Ida, Madde och Fredrik.
Fick skjuts hem av Madde.
Kusin kom över.
Tittar och garvar när syster K "stylar" kusin.


Nu är det dags att styra upp middag. Sedan får vi se vad som händer. Laddar för äventyr ikväll! haha :)



Har fått massa söta kommentarer av er läsare. Blandannat vill ni höra mer om mig och hur mitt liv ser ut just nu. Just nu är dock mitt liv lite kaos, men jag kan ju berätta hur det annars, vanligtvis ser ut:

Jag studerar till lärare på Uppsala Universitet, jobbar extra på en liten förskola och bor på egen gård tillsammans med min sambo Tobias. Jag har hästar, kaniner, höns, växthus, en liten röd bil och lite annat som jag skriver rätt mycket om. Utöver det så blir det nog mest nonsens-tankar och vardagspyssel. Det är ju alltid full fart!

Tids nog ska jag berätta om allt kaos, men det är ju inte riktigt läge just nu.

Finns det frågor utöver detta så kommentera! :)

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0