fredagsplaner

Nu hänger jag hemma hos ma o pa.

Efter att ha åkt från Sara o Sanna så hamnade jag hemma hos kusin Lotta. Fick en sjal i försenad födelsedagspresent (tack!) och tittade på Top Model. haha Världens underbaraste soffa hade de iaf, jag somnade nästan.. När mami smsade så satte vi oss på bussen in till city. Åt godaste cesarsalladen i Uppsala till lunch! :) Därefter blev det lite shopping (ögonskugga + leggings för min del), vi skildes åt och sedan åkte jag hit, hem till ma o pa.

Strax kommer kusin hit också, hon hade lite egna ärenden först bara. När hon kommer ska vi diskutera och peppa fredagsplaner. Tanken var utgång men jag vet inte? Kanske en galen roadtrip och fest på främmande ort kan vara spännande! ;)

Satan i gatan - Veronica Maggio

Sen återstår bara resten av helgen innan en ny galen vecka tar sin början..

Dags att tagga till och sluta tänka på alla om och när. Leva lite i nuet. Stjäla ett ögonblick och bara strunta i allt runtomkring. Det fungerar ju inte att leva så alltid. Men ibland. Och ibland är just idag. Faktiskt.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0