fredagsstämning

Såg precis vad Sara skrivit här på bloggen. Skäms ihjäl över bilden, men vi bjuder på det. haha Älskar den bruden! <3 Tittar på när hon diskar just nu. Snart är det dags att ta en buss in till Uppsala city. Kanske flanera runt lite och njuta av fredagsstämningen. Har inte planerat någonting speciellt, men jag känner på mig att det kommer bli en bra fredag!

Helén peppade för utgång, altenativet är fredagsmys hos mami o papi. Finns ju lite andra altenativ också, så vi får se vad som händer. Skönt med långhelg iaf! :)

Inatt låg jag tydligen och gnydde. Mitt undermedvetna som talar?

Måste styra upp partyoutfit. Dagens mission kanske? Systeryster A tog fram en klänning igår som jag ska hem och kika på. Svart <3 haha Nu är det dags att styra upp sig själv iaf. Vet inte ens om jag vågar åka stadsbuss som jag ser ut just nu...

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0