grupprumshäng

Just nu har jag seminarie uppe i Blåsenhus. Hus 12, för dem som är intresserade. haha Jag sitter här i ett grupprum tillsammans med världens bästa arbetslag: Ida & Madde! <3 Vi håller i detta nu på och utreder vad "falsk" integration innebär. De båda läser febrilt och istället för att slänga ur mig påståenden så får de leta vidare i litteraturen... Bra eller dåligt?

Anyway, idag är det föreläsning på eftermiddagen och då ska jag få träffa mina partybrudar <3 Längtar efter er babes! :) Sedan blir det möjligtvis häng med kusin (om hon vill och har tid) men sedan blir det till att åka hem, för idag fyller Henkis 50år! så då blir det nog smörgåstårta och så ska jag kanske fotografera Mixtra. Annars blir det sistnämnda på fredag. Last chance så att säga... :/

Håller som vanligt på med tusen projekt samtidigt. Nu har ju frosten kommit så i helgen så ska växthuset röjjas ur och gräsmattan klippas för kanske sista gången denna "sommar". Tänk så fort tiden går. Jag ska försöka hålla fast vid den tanken.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0