hemma igen

Honey I´m home!
Men det ekar såklart tomt eftersom T är på jobbet vid den här tiden. Inte alltid, men idag. Hem kom jag iaf, för bra kvinna reder sig själv. Dessutom har jag ju min lilla röda pärla till hjälp! ;)

Seminariet gick bra, inte för att någon trodde det motsatta, men ändå. Inget att klaga på alltså. Sedan blev det lunch med mami på vårat favoriställe! <3 Klart smultronställe om jag skulle skriva turistguiden över Uppsala. Dock är det kanske bäst att inte säga var, för då skulle det nog vara helt omöjligt att få bord om man inte bokat. tss.. näst intill omöjligt är det ju iaf, men jag o mami vi är bra på det här med att charma oss till fördelarna. Typ fönsterbord trots fullsatt lunchservering. ;)

Tog tåget hem. Lagom mycket (läs: lite) folk, sol i ansiktet (det får man inte klaga på när det snart blir nattsvart dygnet runt!) och alltid skönt att åka hem när det känns som att man har halva dagen kvar.

Planen är att gå ut och fotografera
. Jag har en plan, men jag vet inte om den är genomförbar ännu. Dock lämpar sig vädret väl (sol och enbart några få vita moln över grantopparna) så vi får väl se vad jag och kameran kan åstakomma. Det är nästan det bästa med att vara glad amatör utan direkta mål. Det blir som det blir. Tjugotusensexhundrafemtioåtta kort senare så går det bra att ändå bara välja tre att vara nöjd över. Det är okej för ingen förväntar sig annat. Dock tycker jag att det går bättre och bättre, men det kanske bara är jag? 

Nu går jag ut i solen och blåsten!
Kramar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0