inte fy skam på en måndag!

Idag blir det finmiddag. Det var tänkt att det skulle bli det igår, men då vi kom hem från Kristin så var vi så trötta bägge två att vi bara somnade. Så därav så blir det idag istället! Dock blir det sent, T ringde precis och berättade att han var på g hem. Alltså har jag nu satt in maten i ugnen. :)

Älgfilé, hasselbackspotatis och rödvinsås.

Detta eftesom vi firar 5år och 10månader nästa söndag. Då är det emellertid inte läge att fira eftersom älgjakten startar på måndagen och jag kommer hem sent på söndagskvällen. Alltså återstår idag. Och det är väl ändå inte fy skam på en måndag?

Nu är det dock nog med matprat. :P

Imorgon
är det arbetslagsträff och lite senare handledning med lärare. Alltså Uppsalatur imorgon! Efter universitetsgrejerna så tror jag kanske att det blir lunch med mami, men det återstår att se. Det finns alltså en plan, det var nog mest det jag ville påtala! ;)

Nu kallar dock skärbrädan. Jag ska skära upp grönsaker (tomat och gurka i första hand) och kanske kanske göra en liten fruktsallad till efterrätt?

Over And Out.



Min bby! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0