kaffe i planeringsrummet

Idag blev det jobb för mig. Just nu sitter jag i planeringsrummet och dricker kaffe. Härligt! Faktiskt så måste jag nog erkänna att jag har ett helt underbart jobb. Det skriver jag inte bara för att, utan det är verkligen så. Jag trivs med allt här just nu. Det är härligt när allt annat är mer eller mindre kaos.

Igår åkte jag och Syster A iväg med bilen och hämtade upp fina Helén. Det blev övningskörning på en parkering, massa skratt och planering av inspirationsfest! haha <3 Love it! <3

Idag har jag lovat att laga middag åt mig, Helén och Omar. Det blir kyckling, men mer än så tänker jag inte avslöja. Innan dess så blir det inspirationsfest med bubbeldricka och goodiebags! Jag vet att Helén kommer älska det! och jag också! ;) Så det är planen för ikväll. Jag slutar vid 17-tiden, så det är bara att hålla igång.

Längtar till helgen...

Over And Out.


pelargonkärlek och ljuskontraster <3

Kommentarer
Postat av: Helen

hahah asså fan så kul!!! <3

2011-10-25 @ 15:29:58
URL: http://stylebyhelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0