kafferast

Här sitter jag med kaffekoppen i handen i planeringsrummet på förskolan. Rast kallas det visst. Idag är jag alltså på jobbet på lilla förskolan. Det är som vanligt mysigt, även om alla är trötta såhär på fredagen. Men vem är inte det?

I eftermiddag blir det lugnt hemma bara. Jag ska ladda och packa (fast jag började faktiskt igår efter att jag skrivit det här på bloggen). Helgen kommer garanterat bli awsome! Längtar jättemycket! som ni kanske märkt med tanke på alla kryptiska hintar här och där och mellan raderna.

Jag måste komma ihåg att börja läsa lite litteratur också, nu när jag för första gången på en halv evighet har tillgång till den. Det är Ida som kopierat, och allt ligger i väskan.. Men det finns ju så förskräckligt mycket roligare saker att göra än att begrava sig i luntar av papper. Även om jag gillar att läsa. Jag längtar efter att hitta en sådan bok som man fastnar i. Det var länge sedan nu, så förslag mottages gärna! 

Nu börjar det bli dags att avsluta. Ska upp och se om de små vaknat. Men jag återkommer garanterat senare i eftermiddag med mer och fler inlägg! ;)

Kramar


 
En ros jag fotograferade igår hemma hos svärmor. Enbart reglerat färgstyrkan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0