ledig

Idag är jag för en gångs skull ledig. Helt ledig som i hemma själv = skönt och lugnt. Tyvärr kanske jag borde styra upp denhär kursen som pågår nu? Typ rannsaka lite kurslitteratur och kika igenom anteckningar. Nästa vecka blir det tenta. Ingen hysteri för det, men det kan ju vara en idé att börja titta lite på det.. hrmm..

Det är ju bara tisdag idag och långt kvar till helg.

Idag ska jag förutom genomgång av kursen samla ihop äpplen från gräsmattan, rensa ur växthuset, frisera pelargonerna och göra rent åt djuren. Alltså innebär "en ledig dag" inte automatiskt att man bara kan slänga sig på soffan och göra ingenting. tyvärr.

Knas med sömnen inatt också. Har fått i mig lite juice till frukost, men thats it. :/

Need to go.

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0