lördagsbus

Nu har jag precis vinkat av ma, pa, syster K och David.

T kom hem precis efter publiseringen av förra inlägget. Han stannade dock inte länge utan gick vidare till skjutbanan medan jag tog lunch tillsammans med Cleo (katt) på förstubron i solen. <3

När T så kom tillbaka så pysslade vi tillsammans en stund ute. Gjorde sånt där man aldrig hinner (typ riva ett gammalt staket längst grusvägen, städa i bilarna...) och så förståss bära upp en massa blommor till huset. Sedan kom Henkis och Martin. Jag plockade disk och städa av inomhus. De hjälpte T byta startmotor till traktorn. Traktorn är därmed vid liv igen! :)

När de åkt så hann vi knappt mer än påbörja nästa grej innan ma, pa, syster K och David kom rullandes. Kort följt av granne med traktor. Pelletspallarna blev framkörda till källaringången och som tack fick han ägg. :) Sedan åkte han hemmåt. Vi kvarvarande gick husesyn och sedan blev det kaffe på verandan.

Efter någon timme bestämdes det att David skulle få rida. Så jag hämta träns som jag satte på Nice. Han var dock inte helt med på idén utan ville hellre stå still och äta äpplen. Efter lite ledarskapsprövning och en provridning ett varv utav mig så gick han dock. David fick rida sådär 20min i skritt och trav. Duuuktiga killar måste jag säga! Både David och Nice! :)

Sedan sköt vi lite 22.a

Tillsist var det dags för dem att åka hem. Och det var alltså nyss, 10-15minuter sedan på sin höjd.

Nu ser jag att grannen kommit. Need to go.

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0