måndag igen.

Nu är det ny vecka igen. Jag har inte riktigt vaknat till ännu, men det spelar inte så stor roll. Tiden väntar inte på någon, så det var upp vid kl. 6 imorse. T hade gjort varm choklad! <3

Just i detta nu sitter jag uppe i Blåsenhus och försöker läsa litteratur, det går sådär och det är väl därför som det blir bloggande istället. haha. Dålig självdiciplin I think. I vilket fall så är det föreläsning om drygt en timme och därefter så blir det troligtvis lunch på stan för att sedan åka tillbaka för seminarie. Men vi får väl se. Jag är inte omåttligt taggad... hrmm..

Denna vecka är det älgjakt så T är ledig från jobbet och ute i skogen och jagar istället. Så vi får väl se vad som händer och sker under veckan.


bjuder på en bild från förra året, äppelskörd hör hösten till!

Fick en kommentar från Anonym som skrev att hon/han ville ha mer lantliv och mindre fest i bloggen. Jodå, så kan det väl vara, men det här är en blogg om mitt liv så det blir nog både fest och lantliv. Annars blir det mindre blogginlägg vilket jag anser blir tråkigare(?).

Kramar


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha vilken torr människa som måste ha skrivit den kommentaren. Man måste ju få skriva om vad man vill i sin egen blogg! :)

2011-10-10 @ 20:40:04
URL: http://Sindelina.wordpress.com
Postat av: Anonym

Lycka till på jakten!!

Mamma

2011-10-10 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0