morgonen den 19 oktober

Idag har jag vart lite duktig. Jag har inte seminarie förrn kl.15 och ändå befinner jag mig på blåsenhus. Jag åkte in med 9-tåget och mötte fina Åsa av en slump, vilket ledde till massa bra prat om allt mellan himmel och jord. :) Tog bussen upp till Blåsenhus och mötte underbara Sara! (två fina tjejer på en morgon, inte illa! <3 ) Fick låna kurslitteratur för att jag skulle skriva seminarieuppgiften. Det blev ju inte riktigt så... Favoritsyster ringde och det blev långt utlägg om livet. Jobbigt men härligt, högt som lågt. Älskar att hon lagade mat och lyckades smälta stekspaden. (mamma, Anna hälsar förlåt!) Stolt är jag också för att hon skaffat sig ett jobb for real och arbetar hela dagarna! Duktig tjej!

Nu ska jag försöka ta tag i dethär med seminarieuppgiften. Jag ska verkligen, för det här är enda chansen/möjligheten..

Har bokat in lunch med mami vid kl. 12, och ska träffa bästa arbetslaget kl. 13, så här rullar det på för fullt.

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0