no cry?

Fler blogginlägg i brist på pluggkoncentration. Inte okej, men vad ska man göra? Imorgon är tentan och jag har bara mig själv att skylla om det går dåligt. Det blir som det blir helt enkelt.

Sara skickade sms nyss och sa att hon var på g! <3

Senare idag ska jag kanske träffa Helén på stan och handla partyoutfit till helgens escapader. haha vi får väl se... Vore najs att köpa nya leggings, trosor och kanske någon klänning/kjol. Känns som att jag aldrig handlar nya kläder typ. Fast det är nog inte ett helt sanningshaltigt påstående. Något som däremot är mycket sant är att jag behöver aktiveras, alltså få saker att göra så livet flyter på. Höstdeppigheten ska inte ens få en möjlighet att krypa in under skinnet i år. Never!

No women No cry - Bob Marley

För er som inte förstått ännu så har jag tillfälligt(?) bytt boende. Vi får se vad som sker närmaste framtiden. Livet är liksom lite uppochner. Finns inte mycket mer jag vill kommentera om det just nu, måste få rätsida på saker och ting själv först.

Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0