Nuså

Styr upp helgen med underbara kusin.
Bubbel och party är ju ingenting man tackar nej till! :)

Jag känner mig dock aningen avslagen och disträ. Inte så att jag inte kommer peppa för party, men det tar sin lilla tid att finna stämningen. Saknar någonting.

Papi ringde nyss och gnällde, det blev ingen bilbesiktning idag.

Flummar omkring här hemma hos ma o pa. Klättrar på väggarna och tänker gå och sminka upp mig om en stund. Visst, klockan är bara drygt 15, men jag peppar bättre färdigsminkad. Eller ja, jag känner mig mer klar då. Lite glitter och känslan av att ha ansiktet klart för kvällen. Bara till att bättra på sen innan man drar ut. Besök på systemet är nog tvunget också, undrar vad man ska dricka?

Allt är ju inte klart för kvällen ännu, så man kanske ska avvakta lite?

Skitsamma. Igen.

Over And Out.


Längtar efter dig och mig. igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0