ordhora

Jag vet att rubriken upprör. Varför skulle den inte göra det? Det är väl snarare de som inte reagerar som har ett problem. I dagens samhälle förlorar många ord sin innebörd, men skitsamma, det är ju inte därför som ni läser min blogg. Att jag skrev så beror på att vi har grupparbetat idag, och det är Idas benämning på mig när jag sätter igång och skriver. haha. Faktiskt inget illa menat, utan snarare ett positivt ord. Hade någon som inte känner mig kastat ur sig det så hade det fastnat på något annat ställe. Syftet med det är att mottagandet sker olika beroende på vem som gör påståendet och vem som är mottagare. Nu blev det en lång harang om det också.. hrmm.. Jag vet inte varför, men det tycks som att jag är inne i just en sådan period där nonsens översvämmar min hjärna. Sorry.

Jag är nyss hemkommen från Uppsala. Ingenting speciellt spännande över det. Lyckades faktiskt med konststycket att få ihop seminarieuppgiften till på fredag. Det enda är att den ska skrivas rent också, troligen på dator.

Måste komma ihåg att beställa utdrag ur belastningsregistret eftersom det snart är dags för praktik igen! Alla måste visa upp det för att få praktisera eller jobba inom skolan. Så det är inget konstigt. Att jag skriver det är snarare en note for myself. Saker faller ur huvudet lite nu och då.

Satan i gatan - Veronica Maggio

Jag ska nog göra I - N - G - E - N - T - I - N - G . Behöver självtid. Laga mat ska jag visserligen. Korvstroganoff och pasta, ingenting superkulinariskt men det funkar. Imorgon blir det jobb på lilla förskolan. Härligt. Jag längtar verkligen efter att vara där mitt i verksamheten, med barn överallt, roliga kollegor och trevliga föräldrar. Snart drar ju praktiken igång. :)

Over And Out.


Mix <3


Kommentarer
Postat av: Carina

Det är helt underbart att läsa din blogg!! Du är faktist den enda jag följer. Funderar kanske att jag själv ska starta en blogg för min del men vi får se. Love love pinky puss puss

2011-10-19 @ 18:06:06
Postat av: Mamma

Älskar Dig.

Puss

2011-10-19 @ 20:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0