passionsfrukt

Jag har precis bevisat mig vara en underbart snäll storasyster. Körde ut till Sunnersta och hämtade syster K som var hos en kompis. Jag åkte enkom för det. Tänkvärt nästa gång hon slår mig, kallar mig fula saker eller gör någonting annat elakt.

Idag har jag varit i Blåsenhus i princip hela dagen. Grymt besviken -som vanligt- på kursintroduktionen som bara -som vanligt- rörde till det i skallen. Satt kvar flera timmar efter och försökte styra upp allt (därav förra inlägget). Åkte hem till ma o pa strax efter fem, bussen var 15minuter sen. Kallt, men jag försöker att se det positivt. Värmde upp mig i köket, åt passionsfrukt och läste Expressen. <3



Ikväll händer inte ett skit.

Mamma lagade pannbiff och potatis till middag. Det var innan vi åkte till Sunnersta ifs. Nu står Karin och kokar nudlar nu.. Hon involverade oss alla i matletandet när hon kom innanför dörren. Så även om det inte händer någonting så händer det alltid något.

Shoreline - Broder Daniel

Trött och opepp fastän jag borde börja läsa litteratur. Har knappast ork till det ikväll. Dessutom hänger sig fb och det gör mig lättirriterad. Inte arg, bara ledsen. Trött in i själen på något konstigt sätt. Vill inte börja mögla i huvudet, så en varm dusch och sedan krypa ner i sängen vore kanske bra? Mamma försöker locka med "Ensam mamma söker" i tv-soffan, men det räcker liksom inte. Jag behöver någonting annat.

Nu finns det nog annat som ni vill göra än att läsa om min självömkan och ödsliga liksom pausade liv.

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0