svartvitt

Nu har jag laddat in bilderna på hårddisken. Kamerabatteriet sitter på laddning inför morgondagen. Och nu finns det tid för middag i all ensamhet. Köttbullarna som jag gjorde med kärlek igår + makaroner. Inte fy skam.

Jag har inte bestämt mig vilken jag tycker är bäst. Men i det här fallet är det nog den svartvita. Fast jag tycker om färgen på håret. Älskar sovrumstapeten i bakgrunden också. Den som jag lovade fota med "nya" väggtexten.. för säkert över en månad sedan... Syns det någonting alls föresten på dessa miniatyrbilder?





Anyway, Jag tycker om svartvitt. Jag funderar hårt på att den dagen då vi tar oss pengar och tid att byta ut våra soffor så vill jag ha vita. men med svarta och grå randiga kuddar. Och några accenter i rosa. Jag klippte ur en tidningsannons idag med en lägenhet tillsalu i Uppsala. Inte för lägenhetens skull egentligen, utan bara som inspiration. Där fanns en jättemysig hörna med just vit soffa och svartrandiga kuddar. Jag föll.

Falla fritt - Melissa Horn

Typisk höstdeppmysmusik. Det finns ju egentligen inget riktigt ord för det. Men jag gillar känslan. I övrigt kan jag lyssna på lite vad som bjuds i form av radio och liknande. Men ibland har man en fångad känsla, någonting som vill ut ur kroppen.

Jag ska nog göra en riktig klippbok. Med inspiration till den dagen tid och pengar inte hindrar. Min dröm just nu är förutom att måla om fasaden, att tapetsera om gästrum och hall uppe + nere. Egentligen inte så krävande, men man måste finna drivet och motivationen. Som det ser ut nu så kan man leva med gula väggar och drömma vidare. Det finns ju en viss charm med det också.

Over And Out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0