saknad

Jag har inte skrivit på hela dagen. Livet är kort sagt lite upp och ner. Obalans i kroppen och knoppen.

Igår var jag hos Åsa och åt resterna av helgens kalastårta till middag. Inte alltid man har en halv tårta som man får serverad på fat till teet. Dock verkar jag tappat allt vad "matlust" heter. Så det blir bubbelvatten och apelsiner för mig några dagar tills det rätat ut sig. Man lär ju försöka hålla jämnt blodsocker iaf.

Ingenting speciellt har hänt idag.

Finner ingen riktig motivation att skriva mer.. som sagt finns det för mycket tankar som snurrar så det blir ut och mocka och därefter kanske läsa lite kurslitteratur för omväxlings skull(?). Kanske ett varmt bad och tidig sänggång kunde vara bra också.

Saknar min Frida! <3
behöver prata med dig älskling.

Over And Out.


Mycket gammalt kort på min första kanin, en dvärgvädur vid namn Pricken, samt mina farföräldrars hund Hot.
<3 Älskar dethär fotot. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker bild av två trogna kamrater. Vilken kanin

han var!!!

Mamma

2011-10-12 @ 23:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0