Sju är bättre än sex

Hemma hos mami o papi nu. Jag har spelat vändtia med systrarna och nu blir det strax middag: köttfärslimpa och bulgur. Senare blir det eventuellt lite häng på stan, typ på Terassen(?), med Helén, Omar och lite andra människor. Om jag orkar mig ut vill säga.. Jag är rätt seg idag och lite låg känslomässigt.

Imorgon är det alltså tenta. Jag tror inte det kommer gå så bra eftersom jag är lite disträ i tanken. Gör ett försök iaf och det får gå som det går. Jag har iaf ganska bra koll på begreppen. Tentan är på eftermiddagen, så lite mer tid finns ju att plugga..

Känns som att jag får skylla mig själv.

Gillar mina nya örhängen iaf. Fina <3 Och vin är inköpt inför morgondagen, vilket är kalas för att jag inte behöver bekymra mig. Samma sak gäller bubbelvatten på flaska till tentan (utan alkoholhalt såklart). Tänkte att jag skulle packa väskan redan idag så att jag inte behöver stressa imorgon. Behöver nog en sovmorgon, för det har blivit ont om sömn senaste dagarna.. Ligger vaken och stirrar i taket istället. Där sitter fortfarande ett anslag jag satte upp när jag var 15-16år: "Sju är bättre än sex". Värt. Tänkvärt om inte annat.

Over And Out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0