småpill.

Nu har jag varit duktig igen. Jag har rensat bort alla T´s kläder ur min garderob (frågan är vad de hade där att göra från första början? inte mitt fel..). Sedan orkade jag inte med klädkatastrofen mer utan åt istället middag för mig själv i all enkelhet. Svärmors goda gravade lax + bulgur. :) Startat sedan en tvättmaskin och fotograferade lite! Som jag sa att jag skulle fastän det blev helt annat motiv än det skulle. Jaja, thats life. Lite vardagsstolt är jag allt iaf. För ett halvår sedan hade allt detta varit bra mycket jobbigare än vad det var idag. Kanske kan man tolka det som att livet går åt rätt håll igen? Fast det blir mörkt och vinter snart? Anyway, man får ta ett steg i taget..

Jag har lite känsloknas såhär på höstkanten. Det brukar hålla i sig under vintern och troligtvis är det nog en reaktion på avsaknaden av sol och värme (min egen tolkning). Hade det inte varit så galet långt till våren hade jag nog börjat räkna ner redan, men tyvärr så skapar det nog bara mer deppiga känslor. Bah.

Jag längtar efter min fina Frida <3

Frågan är vad man ska göra av tiden nu? Jag o T funderade igår på om vi ska börja kika på LOST igen.. vi har ju alla sex säsonger stående i dvd-hyllan. Dock är han inte hemma, så det funkar ju inte nu. Kan tänkas att jag kanske tar mig ett varmt bad, tar på mig morgonrock, kokar tea och slår mig ner i soffan framför någon halvbra film? Undrar bara vad det skulle kunna vara? Dessutom är T hemma om 2-3timmar om inget oväntat händer..

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0