snabbfika

Nu är jag hemkommen från snabbfika hos Åsa med familj + Ida (ytterligare en, haha vi är väl bara 4st nu som omnämns i denna blogg) och hennes barn Emilia. Det blev kaffe och liten promenad i regnet. Jag fick en kram och en puss utan Alvin 2år så jag är glad! :)

Det blev lunch också. Pasta + sås med trattkantareller. Faktiskt både gott och mättande!

Ute är det riktigt skitväder. Så jag vet inte om jag tar mig ork och tid att kratta ihop de där äpplena på gräsmattan. Det gör ju liksom inte mer skada att de ligger där 2dagar till.. Dessutom så känns min pelargonbelamrade hall mer lockande. Stackars blomster som bara blev insläpade och lämnade där. Dags att göra något åt saken! Kanske ska fotografera lite också, för det gör mig glad.

Segertåget - Maskinen

Varför? Bara för att. För den som inte fattar så finns det ingen musikstil för mig. Musik är ljud.

Imorgon funderar jag på om jag kanske ska styra upp seminarieuppgiften som ska in på fredag. Isf blir det tidig resa till Uppsala. Om inte så behöver jag inte åka förän efter lunch, vilket ifs vore najs. Frågan är bara om litteraturen finns att låna i blåsenhusbiblioteket?

Over And Out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0