storstadshelg

Nu är det över två dagar sedan som jag var online. haha Jodå, det går att överleva utan uppkoppling. Tell you all about it! :P

Ska dra den korta versionen eftersom det inte är helt obegränsat med tid innan mitt seminariet drar igång. Sitter alltså i Blåsenhus just nu och förbereder redovisning...

I fredags handlade vi: jag, mami, kusin, syster K o David, på Citygross - the place to be - så vi skulle kunna ha tacoskväll. Det gick åt skogen. Jag hann en margarita och sedan så jag åkte jag till Stockholm istället. Blev dock en lungn kväll.

På lördagen blev det frukostbuffé och sedan -en massa timmar senare- befann jag mig i Göteborg. otippat! :) 

Bytte bort Mustangen och styrde upp hotell, sedan blev det middag och pubhäng på Avenyn. Hann med att figthas mot en parkeringsautomat och åka vilse typ tusen gånger också. Även lördagskvällen blev rätt lugn.

Söndagen kom med superväder. Det blev lite allt möjligt: Nordstan, marknad och kaffe på uteservering. Sedan blev det till att åka hem igen. :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0