styckning och annan galenskap

För x antal timmar sedan försökte jag mig på att blogga, men det gick ju -uppenbart- inte så bra. Jag fick helt enkelt en massa annat att göra. Nåväl, life goes on.

Igår blev det mera galenskap! Jag och lilla bilen rymde iväg på äventyr. haha (och nej mamma, det var faktiskt ingen alkohol inblandad - jag har nolltollerans när det handlar om bilkörning). Roligt och spännande! Där kan vi prata om impulsivitet! En rolig kväll blev det iaf, även om jag inte hann sova många timmar innan det var dags att köra hem och ta tag i dagens göromål.

Idag har jag tillbringat merparten av dagen med att stycka. Kallt och lite enformigt, men man gör det ju inte mer än ett par gånger om året, så då får det fungera. Frysen blir ju påfylld ordentligt om inte annat. (som om det behövdes.. hrmpf.. vi har ju "bara" 4st frysar hemma) Men det är najs, skulle det inträffa ett 4:e världskrig så är vi beredda!



Just nu är det paus i styckandet. Jag höll på att gå under i kylan. Så vi pausade. Inte är det speciellt mycket kvar heller, tar nog inte mer än 30-40minuter ytterligare. Lite segt, men vad gör man?

Imorgon blir det tågtur till Uppsala. Arbetslagsträff, seminarie och föreläsning. Full fart start på veckan!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0