tillbaka i verkligheten

Idag har det varit obligatorisk gruppredovisning. Jag vet inte om det gav sådär oerhört mycket, men det gick helt okej och nu är det avklarat. Vår redovisning handlade om vår rapport som grundade sig på en kvalitativ intervju med en lärare som arbetat på en landsbygdsskola och sedan övergått till att arbeta på en mångkulturell skola. Ganska intressant ämne faktiskt! Lite otippade svar!

-----------------------------
Thinking outside the box.
-----------------------------

Nu har jag även hunnit med lunch på saluhallen (fisk) med mami och är tillbaka på Blåsenhus för tentaplugg och internetsurfande. :)



Har inte ännu hängt med på att det blir tenta på torsdag. Lite galen tanke.

Just nu sitter jag alltså med ett gäng i en sal i hus 12. De är djupt inbegripna i en diskussion om exkludering i vissa kontexter. Jag tror det kan vara bra att vara med trots att min hjärna egentligen är kaos. Tänkande är inte min grej just nu. Bra eller Dåligt? Jag vet faktiskt inte.

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0