uppochner

Jag har egentligen bara tre anledningar till att det sedan helgen varit bloggtorka mer eller mindre:
1) Uppkopplingen hemma strular - igen!
2) Jag har haft grejer för mig vilket ger mindre tid till att blogga
3) Skrivolust. (och det är nog det konstigaste skälet!)

Idag har jag jobbat på förskolan. Jag har varit med de "stora" barnen och vi har blandannat pysslat, lekt ute i regnet samt ätit korvstroganoff. hrmm.. Jodå, det var en rätt mysig "vanlig" dag. Vaknade av ett sms med erbjudande om jobb, jag var där på en timme ungefär. Galet dock att behöva börja skrapa rutorna på bilen igen. Detta är allt djävulskap i svenskt format: vinter. Eller njae, så illa kanske det inte är, men illa är det iaf. Jag längtar efter sol, blå himmel och värme.

Livet för mig är lite uppochner just nu, precis som jag skrev i förra inlägget. I vanliga fall brukar det ju hjälpa för mig att "skriva av mig" men tydligen inte just nu. Jag finner liksom inte ord. Däri bottnar nog skrivolusten också..

Vi får se vad som händer och sker helt enkelt.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0