uppstyrt

Den svenska björnstammen <3

Sitter hemma hos mami o papi och poppar. haha. Njae, skriver mejl till min VFU-handledare och planerar livet i kalendern. Planering gör mig strukturerad och målinriktad. Man tar helt enkelt ut kursen/riktningen i livet.

Nästa vecka blir galen. Hur ska jag orka?

Anyway, Syster K ska ha datorn, så jag måste styra upp något annat.. Men vad? Jag är inte bra på dethär med stadslivets "tristess". Var dock snäll för en timme sedan och åkte och hämtade papi. Han var mest bitter tyvärr, men det var nog dagens snälla gärning. Dissade dock förslaget om att följa med honom o mami och handla.. 

Styra upp middag, duscha och sedan se på tv bara är kanske en plan?

Ska jobba imorgon - och inga glasstider denna gång tyvärr. Men det känns okej, för det ger ju pengar på kontot och livsglädje.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0