planerad galenskap?

Markus Krunegård <3

Idag har jag varit och jobbat (lyxtider: 9-14). Jag kom, pysslade med barnen, åt lunch, sövde dem, drack kaffe, tog upp dem när de vaknade, läste sago och sedan åkte jag hem. Kan typ inte bli mycket lättare att jobba. Värt! :)

Ska denna eftermiddag packa för en galen helg (troligen med mycket uteblivet bloggande tyvärr...), bära ner krukor i jordkällaren, vattna blommor och skriva ut seminarieuppgiften till imorgon. Jordnära med en viss twist I guess? haha Måste försöka hinna lägga över bilder på hårddisken också, för kameran får stanna hemma. Det är alltid för mycket att göra och för lite tid att göra det på. Prioriteringar baby! Det är vad livet handlar om. Alltså blir det bara gjort sådant som måste måste måste göras.

Fick beröm idag också från arbetsplatsen, att det funkar så bra med mig.
Sånt gör att man blir glad!

Imorgon ska jag försöka pallra mig in till vårdcentralen (igen). De har drop-in 10-11 så det blir inte toktidigt in. Ska köra papi´s bil och leverera vinterdäck. Sedan blir det lunchdate med kusin, seminarie och galenskap. 

Som ni som läser regelbundet nog har räknat ut så är livet för mig just nu lite uppOCHner. Finns ingen annan väg än framåt dock. Undrar om jag håller på att bli galen på riktigt? Fast det är klart, galna människor vet inte om att de är galna. Alltså kanske vi kan utesluta den tesen? Jag behöver ha roligt. Riktigt ROLIGT! Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke, därför är det enda lösningen. Hösten är ju annars så äckligt deprimerande att man kan kräkas, men här ska det rådas bot. Oerhört tacksam mot dem som ger mig den energi jag nu behöver! Jag kan inte leva utan er! <3

Nu blir det för deppigt. Sorry, igen.
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0