fjordhästar och björkar

Jag har nu ätit middag. ensam. Laddat över bilderna till datorn också i hopp om underverk. Underverken uteblev, men det fanns faktiskt några okej bilder. På fjordingarna och på björkar. hrmm.. därav titeln alltså. Jag har hunnit prata med svärmor också som har världens ågren för den uteblivna fotosessionen idag. Thats life.

Tog några kort
iaf, trots ofixade hästar och oplanerad situation.
Här kommer alltså Mixtra och Douglas x 3 (Mor och son):


     


Helt okej faktiskt.. Söta var de också när de stod där och kelade. <3

Vi, jag och Dessie, ska försöka få till en ny tid för fotografering i nästa vecka. Hoppas Hoppas Hoppas att jag kan och att det blir fint väder! Då blir det bäst foton! :)

Nu kommer ytterligare en bild från idag, björkplanteringen. Ser nästan målat ut. Jag har enbart förstärkt kontrasterna för att få fram de guloranga färgerna från löven = höststämning.




Nu ska jag försöka masa mig uppför trappen för att leta upp kläder till helgens eskapader med systrarna Sara & Sanna. <3 haha Jag har verkligen inte det minsta hum om vad som skulle passa.. Sara föreslog att hela garderoben skulle få följa med, men jag undviker det gärna om det är möjligt. Vad som däremot ska med är följande:

Tandborste
Sovplagg (fast Sara inte tror att vi kommer sova... haha)
Hårborste
Sminkväska
Partyoutfit

Mja, jag vet inte, tänk om det blir storm? Ophelia-stormen är ju på väg in över Sverige. Himlen var dessutom gulorange när solen gick ner här hemma över grantopparna = säkert tecken på storm. Men anyway så lär det väl ha bedarrat till lördagen. Om inte så blir det inställd kryssning. Fast jag tror mer på metoden att dricka tills det blir slutar gunga trots vågor. haha det återstår att se..

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0